Pages

diumenge, 28 d’octubre del 2012

Preparant la temporada

Bé ara portava uns dies sense escriure, però estic tenint uns dies bastant ocupats i no he pogut disposar de tant temps com voldria. Com sempre si tinc poc temps l'utilitzo per entrenar que és més efectiu, així que en les últimes tres setmanes només he escalat dos dies en roca...així que ara que venen bones temperatures a veure si puc aprofitar algun dia més, mentre no sigui així anirem fent base que mai va malament acumular moviments i sèries a les preses de colors!

 El dia 13 d'Octubre (dissabte) vam anar amb en Pol i en Carlos a la Vena, on vaig estar apunt d'encadenar la via Visitants 8a, al final vaig caure al pas de dalt tot i portar 2 o 3 minuts espolsant a la xorrera, però em va ser impossible desinflar-me. De totes maneres portava dies centrat en el bloc per les compes i tot i que aquesta via no es pot considerar precisament gaire resistent, ja vaig notar que faltava pila. En Pol per la seva banda va estar apunt de fer-se amb el 8a+ de la dreta, llàstima una patinada desafortunada quan ja tenia lo dur.
Provant No More Beers


En Carlos a la mateixa via

I ahir dissabte vam estar a la Cinglera del Pla de la Freixa, a part d'alguna via fàcil vaig provar la nova No more beers, (que suposem rondarà el 7c, és del mateix estil però més facil que la veïna Poison pour le poison 7c+) d'en Ferran i en  Pol. En Pol em va fer un flash i vaig caure a lúltim pas dur, que per a mí es el pitjor, bloquejar d'una regleta rara d'agafar de mà esquerra per anar a pillar un invertit amb dreta. Li vaig donar un segon intent caient al mateix lloc, això sí, els dos cops vaig agafar la regleta sense sensibilitat als dits pel fred... La via em va agradar, és de les que motiven, pocs moviments, curta i bloquera.

I bé espero escalar més els pròxims dies per tenir millors sensacions en roca, que sinó és impossible. Tot i així hi haurà algun cap de setmana destinat a tocar més resina, com el del 24 de Novembre, data en la qual tornarà un dels clàssics: l'Open del Piri! Ens veiem allà!

Cartell oficial de la mà d'Ingravita studio


3 comentaris:

Ferran Guerrero ha dit...

Felicitats per tot bow, i m'alegra que hagis provat la via, dureta ehhhhh, hahaha, per mi el pas dur es el segon aquell de la regleta lateral que sembla que vagi a petar, la resta tot be, guai a veure si l'encadeneu.

Ens veiem per La Farinera,

marc giol ha dit...

uff montgronI.. ai no k era montgroNY jeje.. vaia idees pujar allà dalt amb el vent glaçat d'aquest finde! si vau poder fer 2 o tres pegues ja es molt!

Lluis Salo ha dit...

Ferran - ja ves s'ha d'apretar, a mi el pas de baix se'm dóna bé però el de la regle a l'invertit dreta que ja és bo pillo... ara que el pròxim dia cau!!! Ens veiem per la sala bouu

Marc - Si que feia fred si, però perquè no sortia el sol no perquè fes vent!! jeje va apreta fort i a seguir encadenant màquina!

disculpeu el retard però no he tingut temps fins avui, apa bous!!