Pages

dilluns, 17 de setembre del 2012

Copa Catalana de Bloc '12: Alpicat

Des del campionat de catalunya fet a la Salle a l'Abril, la copa catalana de bloc va tenir una aturada fins aquest dissabte passat, data fixada per tornar a arrancar. Aquest cop la competició va tenir lloc a Alpicat, a les afores de Lleida i aprofitant l'estructura municipal, que va resultar ser prou bona per fer una competició amb blocs que em van agradar molt. 

A nivell de sensacions la veritat és que no venia massa convençut, la setmana passada al desploma't no vaig ser capaç de trobar les forces i aquesta útlima setmana d'entrenos havia estat ja millor però sense punch en moviments molt físics. Després de formalitzar inscripcions i dinar anem tota la panda a aïllarnos, a nosaltres ens toca sortir últims i sembla que en tindrem per rato... al final a quarts de cinc sortim a fer les classificatòries on la calor i un escalfament insuficient crec que van determinar la meva mala actuació. Només vaig ser capaç de fer un dels cinc blocs proposats i a l'acabament amb una petada que no sabia pas què passava, ara bé, al ser pocs participants va ser suficient per passar a la final.

Visualitzant un bloc a la final
Fotos: Núria Serra

Apretant
Així que break, bocata, relax i a aïllar-nos un altre cop, cap al vespre ens tornen a cridar i és hora de la ronda definitiva. Vaig començar millor que a l'altra ronda i després de provar el bloc més dur per veure que no podria amb ell vaig realitzar-ne un altre al primer pegue, això em va animar una mica i cap a provar el de volums a la placa que tampoc semblava massa complicat... amb en Pol vam estar caient a l'últim pas unes quantes vegades més del que seria recomanable ( jo bastantes més) per no pillar  agulletes  al tríceps, el cas és que al final vaig aconseguir encadenar-lo pocs minuts abans del tancament de la ronda. Encara vaig poder provar els altres 2 blocs però ja no hi havia temps.

Volums a la placa, world cup style

El pas que se'm va atravessar
Al final vaig quedar en 4ta posició i per molt poc fora del podi, està clar que tant l'Àlex ( que va guanyar sòlidament encadenant-ho  tot) com en Pol (2n) tenien un pinyó més però crec que en el meu cas moltes vegades és més un problema de cap i d'anar amb confiança que no de foça el que fa que no rendeixi del tot. I bé al acabar la compe vam haber de marxar ràpidament sense despedides ni podis... Des d'aquí he de felicitar a tothom que va col·laborar en l'organització i menció especial als equipadors ja que els blocs em van semblar molt bons!!! Anirem millorant, de moment ens veiem dissabte a Sabadell, i a seguir entrenant ara ja altre cop amb la uni... mare meva com ha passat de ràpid l'estiu :-o!