Pages

dimecres, 8 d’agost del 2012

Hold on

Després de bastants dies intensos les sensacions al plafó van variant, hi ha dies que sembla que realment hagis guanyat algo i d'altres on només llevar-te penses que no pots ni baixar les escales... El que compta però és que de moment no tinc cap lesió i tot i el cansament em trobo bé, que és el que intento prioritzar. Ara bé, quan arriba el finde i anem a roca les coses segueixen sense sortir, però bueno, és el que hi ha. 

Podria donar excuses de que vaig cansat i/o se m'escapa un peu... però crec que no val la pena que ens enganyem, la teoria és una cosa i la pràctica una altra, i tot i que al principi penses que entrenar és igual a posar-te fort, jo diria que res més lluny de la realitat. Entrenar bé és complicadíssim, i progressar al principi molt fàcil, però cada cop tot és més confús, i clar, no tothom té la sort de fer 8c o 9a sense entrenar gaire. Puc entrenar més? Em farà algun bé fer-ho? Distribuiré les càrregues adequadament? Treballaré a la intensitat adequada? Podré aguantar-ho o els tendons tornaràn a engegar la festa enlaire? Crec que aquí rau el quid de la qüestió, hi ha gent que va trobant el camí i d'altres que no... Si, si, ja pots tenir entrenadors, preparadors i fisios però tot i així fer que tot funcioni it's not that easy. 

Ara mateix ja no estic gens segur d'aconseguir el que m'hagués agradat a principis d'estiu, però el que m'interessa més aviat és seguir entrenant, simplement per què m'agrada, i si mai arriben resultats, doncs millor. A la roca crec que tard o d'hora les coses sortiran tot i que veig que seré incapaç de predir quan,  i vés a saber, potser en el moment més inesperat sona la flauta... o no?!

Vista de Montserrat arribant a Monistrol
Bé, deixant-nos ja de reflexions aquest finde vam pujar a St. Benet dissabte. Com que vam veure la Cuenta Atrás per la carretera amb en Carlos vam pensar de donar-li un intent a veure si per casualitat ens sortia. Ara fa un any la vaig provar algun dia i em va faltar molt poc...Així doncs al segon pegue vaig caure al penúltim pas però com que em conec, ja vaig decidir que era millor no tornar-ho a intentar aquell dia. A més, teníem previst anar al Pedráncano i si no ja es faria massa tard. Allà vam provar la connexió fàcil, diria que es diu Josep del Sistema? i rondarà el 8a, entrant per la dreta amb el pas de creuar del romo al bidit i d'aquí dinàmic al cantarral... al primer intent resolc tots els moviments i penso que en un 2n puc arribar a dalt... je je que ilús que sóc a vegades. Vaig caure ja al dinàmic  i després a dalt em va anar bastant pitjor que al primer intent... a en Carlos tampoc li va anar gaire millor.



Castell de les Dames - A baix
Diumenge decidim pujar al Castell, jo em sentia molt cansat, més del que pensava tenint en compte que el dia anterior no havia fet gaire res... no entenc pas com funciona aquest cos però bueno...Allà escalfem al Tripartit 6c+, aquesta sí que  surt millor que l'any passat però clar, aquí vaig venir el primer dia d'escalar després del genoll...només faltaria. Després li dono a la Killing Kitchen teòric 7b+ a vista... la veritat és que vaig pujar molt bé fins a dalt, on vaig llegir malament un pas d'un bidit i després de tirar amunt i avall ja sabeu què va passar. Un cop vist li explico a en Carlos que la va fer al flash flotant... la veritat és que ens va semblar més fàcil de 7b+, però bueno, jo no la vaig encadenar així que res. I abans de donar el dia per acabat provem la My Moflets 7c, però el cap ja no estava per aguantar. I puto avantbraç menys.

Apa bous, a seguir apretant i sobretot passant-ho bé que és estiu!!!