Pages

diumenge, 6 de maig del 2012

Entrenant!

Ja hi tornem a ser. Mal a la pell, cansament, son, entreno i alegria són les sensacions que poc a poc vaig recuperant després de la tornada al plafó i a la roca. La setmana passada vaig començar amb la base i el físic aplicat altre cop, de moment continuïtat per unes setmanes que és el que em toca doncs ara mateix tinc una pila amb la que no es pot anar pel món... Així doncs, ara aniré fent una progressió de volum amb els entrenos en la qual espero regular bé la intensitat per no passar-me de la ratlla i obtenir un feedback positiu.

Aquest cap de setmana ha tocat mixte, i per dissabte, si la setmana passada vam fer una visita als amics de la Golem, aquest cop tocava anar a veure Ingravita, el nou rocòdrom que s'han currat a Igualada. La veritat és que una altra bona instal·lació per entrenar, amb molt recorregut i vies molt bones. Allà em vaig dedicar a rodar sobretot en vies fàcils (sisens varis) i vaig donar-li un pegue a un parell de vies que rondaven el 7b, on vaig veure la falta de resis, però podria haver estat pitjor.

Ingràvita


Avui diumenge hem anat  a Calders amb en Marc Giol i en Carlos, després de repetir alguna via fàcil al principi, he aprofitat per fer-me amb Ludòpata 7b+, que havia probat en els meus inicis a l'escola del Bages. Li he donat un primer pegue horrible i on més aviat semblava que estigués a un vuitè difícil, fent-ho tot al revés i saltant-me moltes preses, i quedant mort la veritat, i després de recuperar durant una estona m'he tranquilitzat i he anat pujant fins a la cadena, no sense agafar una petada monumental, per ser-vos sincer. En Carlos per la seva banda la ha fet al primer pegue tot i estar rebentat dels entrenos, i és que el tema repòs encara no el controla gaire, coses del fanatisme, i en Marc, com que tenia tot el dia, s'ho ha pres amb més calma i quan hem marxat encara estava escalfant.

A reveure, seguiré informant de com passem el temps lliure per aquí. 
Lluís Saló, Els Bous de la Salle, Barcelona.

I no deixeu de veure aquest vídeo, copa del món de Bloc a Viena la setmana passada:



I el finde que ve, si tot va adequadament, cap a la Golem un altre cop a l'Open de Bloc!

1 comentari:

marc giol ha dit...

i amb més calma que m'ho he pres jeje he acabat entrenant més la llengua k res més...
des k heu marxat un sol pegue al flash a l'Egunkaria i la resta pos xerrant fins k m'ha passat l'estona sense adonarmen!