Pages

dissabte, 24 de març del 2012

Campionat d'Escalada Mercat del Ram, Vic

Avui s'ha disputat l'edició 2012 d'aquest campionat organitzat per la unió excursionista de Vic, al pavelló de l'Ausoneta, a Vic, a prop de casa. Quan em vaig enterar de l'existència d'aquesta prova la vaig marcar ràpidament al calendari, doncs em feia il·lusió poder competir en el rocòdrom on vaig començar a escalar a l'estiu del 2009.

Doncs bé, al final no ha pogut ser doncs ja fa més de 2 setmanes vaig haver de fer un parón total d'escalada per un problema a l'espatlla, així que m'he hagut de conformar en passar a veure les finals a la tarda, on totes les  categories han disfrutat de vies molt bones, amb equipadors com en Ramonet, Carlos Catari, Mr.Reglets o en Tornila, entre d'altres, que s'ho han currat ben fort.

Els competidors visualitzant la final
A sub-18 femenina ha guanyat la Paula Alsina, a sub-18 masculina en Roger Jiménez Julian i en Gil Redorta 2n. Pel que fa a absolutes, a la masculina 1r l'Àlex Granados, 2n en Pol Roca i 3r en Tomeu, i en femenina primer la Leo Font i segona l'Esther Raventós.

En Gil

Carlos

Tomeu

Pol

Àlex

Podi
Des d'aquí res més, ha estat una bona competició amb molt bon ambient i un clima molt agradable, esperem que se'n facin més edicions.

Per la meva part a veure si em recupero ràpid i puc tornar a escalar, que difícil és viure sense això un cop t'has enganxat!!!

5 comentaris:

Roger ha dit...

anims makina! recuperat aviat :) i a tibar de nou!!! cuidat!

Ferran Guerrero ha dit...

Lluis amb el teu permis t'agafo la foto del podium de Pol.

Salut i recuperat. Ja saps que tens a la teva dispossició la sala de boulder per festes de setmana santa i sempre, jajaja

Lluis Salo ha dit...

Roger: merci nano, a veure si és veritat i puc tornar-hi en breus!

Ferran: No problem, està fet un bou en Pol. I segur que passaré algun dia per la sala durant la setmana santa jeje, gràcies, ens veiem ;)

marc giol ha dit...

anims k d'aki re ia i tornaràs a ser!... i si t serveix de consol io tmpok i vax poder anar i tmb mn moria de ganes :(

Lluis Salo ha dit...

Ja veus Marc, a veure si tens raó, i llàstima que no poguessis participar tu tampoc. Però bueno mala sort tu.

Va cuida't ens veiem